קייטרינג לברית — איך מתכננים תפריט לאירוע המשמח

תוכן עניינים

קודם כל, מזל טוב! ההריון נגמר ולמשפחה שלכם הצטרף תינוק חדש. אנחנו מאחלים לכם המון בריאות, נחת ורגעים מאושרים.

קייטרינג לברית או בריתה

את כל מה שקשור בארגון קייטרינג לברית עדיף לעשות לפני הלידה. אירוע הברית מתקיים שמונה ימים בלבד אחרי שהתינוק נולד, ובגלל שמדובר בימים של אחרי לידה, לא כדאי להשאיר את הסידורים לרגע האחרון. בימים האלה עדיף שתהיו ביחד כמשפחה ותעזרו לאמא הטריה בכל מה שהיא צריכה. 

קחו גם בחשבון שככל שתקדימו ליצור קשר עם חברת קייטרינג לאירועים, כך גדלים הסיכויים שהם יהיו זמינים בתאריך של האירוע שלכם.

קייטרינג לברית — איזה אוכל כדאי להגיש לאורחים?

כנראה שאתם מתרגשים ואולי קצת חוששים מכך שאתם אחראים לתכנון. אולי אתם מתלבטים איזה סגנון של אוכל להגיש באירוע. בגלל שזה אירוע כל כך מיוחד, תרצו לוודא שבחרתם תפריט מושלם שכל האורחים יוכלו להנות ממנו. הנה כמה רעיונות שיתנו לכם חומר למחשבה.

1. מאיטליה באהבה

אופציה אחת, שקשה מאוד לטעות איתה, היא אוכל איטלקי. כמעט כולם יכולים למצוא במטבח האיטלקי משהו שהם אוהבים. תחשבו על זה — מי לא אוהב פיצה? אפשר גם להגיש פסטה ורביולי בטעמים שונים, תפוח אדמה מוקרם, לזניה מושקעת, קנלוני… אוכל איטלקי הוא בחירה נפוצה יחסית לקייטרינג לברית.

אנחנו הישראלים מתחברים מאוד לסוג האוכל הזה. אם בא לכם אתם יכולים לשלב גם מרקים שונים ואפילו מנה של דג עסיסי.  

2. יש הרבה דגים בים

באירוע כמו ברית, שבדרך כלל מתקיים בשעות הצהריים או הערב המוקדמות, דגים הם אופציה מעולה בתור כיבוד לאורחים שלכם. הם הרבה יותר קלילים מבשר, ואפשר להכין אותם עם מעט מאוד שמן. לא רק שדגים הם טעימים ובריאים, אפשר להגיש אותם גם חמים וגם קרים.

בגזרת הדגים החמים אפשר לבחור למשל בסלמון אפוי בתנור או מושט ברוטב עגבניות. אם אתם מעדיפים דגים קרים, מגש של דגים מעושנים, דגים כבושים או גלילי סלמון הם אפשרויות שאניני הטעם יעריכו מאוד.

סלמון אפוי

3. מי רוצה סלט?

מגשי סלטים וירקות הם אופציה לא כבדה, בריאה, טעימה וגם לא יקרה. מגשי ירקות הם צבעוניים מאוד ומושכים את העין, מהעגבנייה האדומה הבוהקת ועד החסה הירוקה והטרייה.

בגלל שסלט הוא אופציה כל כך קלילה וכיפית אפשר להציע לאורחים שלכם מבחר פשוט ענקי: מגשי ירקות מיני  חתוכים דק, סלט טונה, סלט ביצים… אפשר אפילו להכין סלט סביח שיש בו חצילים וביצים קשות. אם בחרתם להגיש סלטים, תדאגו גם שיהיו גבינות טעימות כי הם הולכים פשוט מצויין ביחד.

סלטים

מה כולל קייטרינג לברית של הולי בייגל?

במשפט אחד — חוויה של אוכל טעים, טרי, צבעוני והכל מוגש עם חיוך. ביותר ממשפט, הקייטרינג שלנו לברית כולל מגוון גדול של מאכלים (כן, ניחשתם נכון, גם אוכל איטלקי, דגים, סלטים ועוד..).

הולי בייגל היא חברה בעלת ניסיון עשיר מאוד בקייטרינג חלבי לאירועים. אנחנו לא מקובעים, ויכולים לזרום איתכם בהתאם לרעיון שמתאים לאירוע שלכם. רוצים להגיש לאורחים שלכם בופה עשיר וצבעוני? אין שום בעיה. סגנון הבופה מתאים במיוחד אם אתם מצפים למספר גדול של אורחים ורוצים שיהיה להם שפע של בחירה.

הברית שלכם היא אירוע יותר מצומצם ומשפחתי? אנחנו יכולים להכין לכם מנות מדויקות וטעימות ואפילו להציע שירות אישי של צוות מלצרים אדיב ומנוסה, אנחנו אוהבים להגיד — כן!

חוץ מהאוכל הטעים והמיוחד שלנו, אנחנו מציעים מעטפת שלמה לאירוע:

במשפט אחד — חוויה של אוכל טעים, טרי, צבעוני והכל מוגש עם חיוך. ביותר ממשפט, הקייטרינג שלנו לברית כולל מגוון גדול של מאכלים (כן, ניחשתם נכון, גם אוכל איטלקי, דגים, סלטים ועוד..).

הולי בייגל היא חברה בעלת ניסיון עשיר מאוד בקייטרינג חלבי לאירועים. אנחנו לא מקובעים, ויכולים לזרום איתכם בהתאם לרעיון שמתאים לאירוע שלכם. רוצים להגיש לאורחים שלכם בופה עשיר וצבעוני? אין שום בעיה. סגנון הבופה מתאים במיוחד אם אתם מצפים למספר גדול של אורחים ורוצים שיהיה להם שפע של בחירה.

הברית שלכם היא אירוע יותר מצומצם ומשפחתי? אנחנו יכולים להכין לכם מנות מדויקות וטעימות ואפילו להציע שירות אישי של צוות מלצרים אדיב ומנוסה, אנחנו אוהבים להגיד — כן!

  • תפעול האירוע באמצעות צוות ניהול אירועים עם ניסיון רב
  • אנחנו יכולים לספק לכם כלים חד פעמיים המתאימים לכל תקציב
  • שתייה קרה? שתייה חמה? עלינו! כמה סוכר לשים לכם בקפה?
  • משלוחים לכל הארץ, הובלה בקירור של משטחים עטופים היטב למקסימום סטריליות


אנחנו בהולי בייגל מאמינים בתכנון קפדני שמשלב יצירתיות.

ככה אנחנו יוצרים אירועים ותפריטים שמשמחים את כולם, בכל אירוע מחדש. לא משנה איך תבחרו שיראה הקייטרינג לברית מילה שאתם חוגגים, אנחנו נעשה את הכל כדי שהאורחים שלכם יאכלו וישתו כמו מלכים. אם מדובר בהגשת בופה, נדאג שכל המגשים יהיו מלאים, ואם מדובר בהגשה לשולחן אנחנו נדאג לערוך את השולחן בצורה מדויקת ולפנות כל הזמן את כל מה שמיותר בשולחן.

למה לבחור בקייטרינג הולי בייגל לאירוע שלכם?

  • הכשרות שלנו היא מהדרין.
  • אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, והלקוחות שלנו מספרים שאנחנו ממש טובים בזה.
  • המחירים שלנו נוחים מאוד, לא מעט מהפונים אלינו אפילו מתפלאים מההפרש בינינו לבין חברות קייטרינג אחרות שדורשות מחירים מוגזמים.
  • אין עוד מגוון כזה עשיר ומושקע: מגשי אירוח חלביים מושקעים, פלטות חמות, פלטות קרות, קינוחים עם טעם של עוד, והכל מוגש בצורה יפהיפיה ומרשימה.
 

אהבתם את המאמר? נשמח לשמוע מה דעתכם!

לא שבעתם מהפוסט? יש לנו עוד דברים טעימים לקרוא!

שף פיצה

דוכן פיצה לאירועים של הולי בייגל

בעולם המודרני, המתמחה בחידושים וטרנדים חדשים, התחום של ארגון אירועים וקייטרינג אינו נשאר מאחור. מתכנני אירועים ומארגני מסיבות מחפשים תמיד דרכים להוסיף ייחודיות וחידוש לאירועים שלהם. בשנים האחרונות, אחד הרעיונות המקוריים שהפך לפופולרי הוא דוכן פיצה לאירועים. 

קרא עוד »

קייטרינג חלבי בעמק חפר

עמק חפר, אזור ירוק ופורה המתפרש לאורך נופים עוצרי נשימה, מתקיימים אירועים רבים שמחפשים לשלב בין היופי הטבעי לחוויה קולינרית מעולה. בחירת קייטרינג חלבי לאירוע

קרא עוד »

אודות הולי בייגל

הולי בייגל (הסניף המושלם של נתניה!) מלווה אתכם משנת 2016 לכל אירוע, בחום, אהבה ומסירות! אנחנו מספקים שירותי קייטרינג חלביים לאירועים, כשרים וטעימים! אם אתם רוצים שלאירוע שלכם יהיה קייטרינג לא פחות ממשולם, הגעתם למקום הנכון! בתאבון :)

רוצים לפרגן לנו עם ביקורת חיובית? אנחנו ממש נשמח!

5/5

רוצים להזמין קייטרינג מושלם לאירוע שלכם?
צרו איתנו קשר!

תפרגנו לנו בלייק :)

רוצים לפטפט בפייסבוק?

פתח שיחה בווצאפ
היי,
איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן