הצהרת נגישות

אנו רואים באפשרות ההנגשה כערך חשוב ולכן אנחנו מבצעים את מיטב המאמצים לטובת הנגשת האתר לכלל האוכלוסייה. הולי בייגל מעניקה ברוב המקרים שירותי קייטרינג באירועים אלייהם אנו מוזמנים, וכמו כן שירות ישיר במזנון שלנו ברחוב סמילנסקי 12, נתניה. ההזמנות במזנון נעשות דרך ויטרינה הפונה אל הרחוב (אין כניסה לתוך מבנה). מלבד זאת, במידה ואחד מלקוחות הקייטרינג שלנו ירצה להגיע לפגישה – יש מעלית זמינה ונגישה בתוך המבנה, שם יש משרד קבלה. בסמוך למזנון ומשרד הקבלה יש חניית נכים נגישה.

 

מצאתם הזדמנות לשיפור ההנגשה / ההצהרה?

במידה ומצאתם אפשרויות לשיפור ההנגשה, נשמח להיות אתכם בקשר:

  • רכזת הנגשה: מירי קליין
  • טלפון: ⁦+972 52-697-7770⁩
  • דוא״ל: ik@ykg.co.il

פעילות הנגשה

לטובת הנגשת האתר, בוצעו הפעולות הבאות:

  • שימוש בפונט נגיש (Heebo)
  • הקפדה על גודל גופן קריא
  • הקפדה על ניגודיות בין תוכן – רקע – קישורים
  • שימוש בטקסטים אלטרנטיבים לתמונות
  • כותרות עמוד ברורות
  • בניית תוכן בסטנדרט היררכי תקין (תגיות HTML)
  • הוספת מפת אתר באזור ה-Footer לניווט קל
  • סימון קישורים בצבע שונה
  • הקפדה על קשר ברור בין תוכן וקריאה לפעולה
  • טפסי יצירת הקשר מציגים מיהם שדות החובה על ידי סימן
  • לו תתרחש שגיאה בעת מילוי טופס יצירת קשר, תופיע הסיבה לטובת תיקון
  • אפשרות לניווט באתר באמצעות כפתור Tab במקלדת (בחירה באמצעות כפתור Enter)

בחינת הנגשה

  • בחינת ההנגשה התבצעה עם מדד Accessibility של lighthouse
  • בחינת סטנדרט יחס ניגודיות בין טקסט – רקע באמצעות כלי Contrast Checker
  • בחינת סטדנרט יחס ניגודיות בין טקסט – רקע – קישורים באמצעות כלי Link Contrast Checker

מגבלות הנגשה באתר

  • ישנם מספר מגבלות בהנגשת האתר:

    • יכול להיות שלחלק מהתמונות חסר טקסט אלטרנטיבי. כאשר תוכן כזה מתגלה, אנחנו מתקנים אותו.
    • יכול להיות שלחלק מטפסי יצירת הקשר עדיין אין סימון שדות חובה. כאשר תוכן כזה מתגלה, אנחנו מתקנים אותו.
    • בחלק מהשגיאות, טופס יצירת הקשר מציין את מהות השגיאה באנגלית. זה בגלל שפת הדפדפן ולא פונקציה הניתנת לעריכה על ידינו.
פתח שיחה בווצאפ
היי,
איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן