קייטרינג לאירועים קטנים: הטעם הכי ישראלי עם הולי בייגל

תוכן עניינים

תכנון אירוע מוצלח, ולא משנה מה גודלו, הוא קודם כל מתן תשומת לב לפרטים הקטנים! האוכל שאתם מגישים הוא אחד מאותם פרטים שישאירו רושם מתמשך בקרב בני המשפחה והאורחים 🙂 אז במידה ואתם בעיצומו של ארגון מפגש קטן, סביר להניח שאתם מחפשים שירות קייטרינג שיתאים להעדפות ולטעם שלכם. אם זה המצב, הגעתם למקום הנכון!

הולי בייגל, קייטרינג ישראלי חלבי כשר, כאן כדי להפוך את האירוע שלכם לחוויה קולינרית!

אירוע קטן שמתוכנן כמו גדול!

קיימת תפיסה מוטעית שקייטרינג מיועד רק לאירועים גדולים. בהולי בייגל, אנו מאמינים שמפגשים קטנים יותר מציעים הזדמנות ייחודית להתאמה אישית, וההזמנה המינימלית שלנו מוגדרת ל-60 אנשים, מה שמבטיח שאף אירוע לא קטן מדי עבור הצוות המסור שלנו.

קייטרינג לאירועים קטנים: איך לבחור תפריט?

יש לכם בקרוב אירוע שאתם צריכים לדאוג לו? בין אם מדובר במסיבת יום הולדת קטנה או מפגש נטוורקינג בעבודה, להיות אחראיים לארגון של אירוע מזכיר לפעמים ג’אגלינג. אתם צריך לשמור את כל הכדורים באוויר בזמן שאתם מתאמים את הכל. ואחד הכדורים החשובים ביותר הוא הקייטרינג. התחילו בלשאול את עצמכם איזה סוג של אוכל אתם רוצים להגיש? כמה מנות תצטרכו? באיזו חברת קייטרינג כדאי לבחור כדי שהאוכל באירוע יהיה טעים ובמחיר נוח?

כתבנו עבורכם כמה נקודות חשובות על הדברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מרכיבים תפריט קייטרינג לאירוע קטן. על ידי ביצוע הטיפים האלו, תוכלו להבטיח שהאורחים שלכם יהיו שבעים ומרוצים:

מגוון תפריטים לאירועים קטנים

אנו מציעים ארבעה תפריטים מובחנים כדי לתת מענה לטעמים ותקציבים משתנים, כל אחד עם טוויסט ישראלי ייחודי ומחויבות למאכליים חלביים וכשרים:

  • תפריט 'הולי בוקר קליל': מתכננים אירוע בשעות המוקדמות של היום? התחילו את הבוקר שלכם עם מבחר אפשרויות מענגות המושלמות לאירועים קטנים,עם קייטרינג מיוחד לארוחת בוקר או אירועי בראנץ'. לחצו כאן לפרטים נוספים.
  • תפריט 'הולי חגיגי': הבחירה מושלמת לאירועים מיוחדים! תפריט זה כולל אפשרויות מפנקות יותר שמעלות את החגיגה שלכם לרמה חדשה. לחצו כאן לפרטים נוספים.
  • תפריט 'הולי שפע': תפריט המביא את העושר והמגוון של המטבח הישראלי לאירוע שלכם, המיועד לאניני הנפש בנשמה. למידע נוסף לחצו כאן.
  • תפריט 'הולי אקסטרה': למי שרוצה להציע לאורחיו חוויה קולינרית יוקרתית באמת, תפריט הולי אקסטרה מספק מבחר מנות פרימיום שמתאימות גם לאירועים קטנים. קבלו אקסטרה מידע.
קייטרינג לאירועים קטנים

אילו סוגי אירועים קטנים יש, ואיזה קייטרינג מתאים לכל אחד?

יש כל מיני סוגים של אירועים קטנים המתרחשים בכל יום, וכל אחד מהם דורש סוג שונה של קייטרינג. הכל בהתאם לאופי האירוע, למוזמנים, למקום האירוע ועוד.

קייטרינג לאירועים קטנים הוא תמיד תוספת נעימה (וטעימה) לאורחים, בין אם מדובר במסיבת רווקות או אירוסין, מסיבה לגילוי מין העובר, או אירועים פחות שמחים כמו הלוויות ואזכרות.

מתכננים אירוע קטן בשעות הבוקר? אין כמו מגש של בייגלים איכותיים, לצד פשטידות תוצרת בית וירקות טריים. הצגה!

ואם למשל אתם מתכננים ארוחת צהריים בה ישתתפו בעיקר נשים, כריכי "ביס" ומיני קישים קטנים הם תמיד להיט. מדובר באירוע רשמי יותר כמו ארוחת ערב עסקית? אתם בטח רוצים שהקייטרינג שלכם יוכל לספק מבחר של מנות ראשונות, מנה עיקרית טעימה וקינוחים מרשימים.

אם מדובר ביום הולדת לילדים או לנוער, חגיגה של אוכל טעים, עשיר ומושחת כנראה תשמח הרבה לבבות צעירים.

יותר מסתם ארוחה

בהולי בייגל, הקייטרינג הוא מעבר לרק ארוחה בלבד. אנו מבינים שהצלחתו של אירוע נעוצה לרוב בפרטים הקטנים יותר. לכן, אנו מציעים מגוון שירותים נוספים כדי להשלים את התפריט שבחרתם ולהבטיח חוויה חלקה עבורכם ועבור האורחים שלכם.

  • מארזי ארוחות בוקר: אפשרויות ארוחת הבוקר במארזים לסגנון טייק אווי הן בחירה מצוינת לפתיחת בוקר שבהם החוויה, הסקרנות והאסטתיקה הם מעל הכל. לחצו כאן
  • מגשי אירוח: צרו אווירה מסבירת פנים לאורחים באירוע עם מגשי האירוח שלנו. המגשים גדושים במנות טעימות והם הדרך הבטוחה להרשים את כולם! לחצו כאן למידע נוסף אודות מגשי האירוח.
  • מגשי קינוחים: אין ארוחה שלמה בלי פינוק מתוק. מגשי הקינוחים שלנו מציעים מגוון ממתקים מסורתיים וחדשניים שישאירו את האורחים שלכם להתענג עד לביס אחרון. קבלו מידע נוסף.

הולי בייגל מתגאה במתן חוויות קולינריות בלתי נשכחות המשקפות את הטעמים התוססים של המטבח הישראלי תוך הקפדה על כשרות. בין אם אתם מתכננים אירוע חברה קטן, מפגש משפחתי אינטימי או כל דבר שביניהם, המחויבות שלנו לאיכות, טעם ושירות הלקוחות מבטיחה אירוע ייחודי ובלתי נשכח. צרו קשר עוד היום כדי להתחיל לתכנן את הקייטרינג לאירוע הקטן הבא שלכם.

קייטרינג לאירוע קטן – איך מארגנים אותו בהצלחה?

לא משנה מהו האירוע, יש לפעול לפי כמה הנחיות קייטרינג בסיסיות.

בראש ובראשונה, חשוב לוודא שיש מספיק אוכל לכל האורחים. אין דבר יותר גרוע מלהשתתף באירוע שבו האוכל נגמר באמצע האירוע…

שנית, חשוב לקחת בחשבון את כל הגבלות התזונה שיש לאורחים שלכם. צמחונים, טבעונים ובעלי רגישות לאלרגנים, כולם יעריכו את זה שחשבתם עליהם והכללתם משהו בשבילם בתפריט.

לבסוף, חשוב ליצור תפריט עשיר ומגוון, כדי שהאורחים שלכם יוכלו לבחור מה שמתאים להם.

שילוב נכון של אוכל קליל יותר לצד מנות עיקריות כמו מגשי דגים, שילוב של מאפים ופחמימות לצד חלבונים וסיבים, ואפשרויות מתוקות ומלוחות ואחד, יבטיח שכל האורחים יסיימו את האירוע שבעים ומרוצים.

לא משנה איזה סוג של אירוע אתם מתכננים, אנחנו בהולי בייגל יכולים להפוך אותו להצלחה.

איך סוגרים תפריט קייטרינג לאירוע קטן – מבלי לקרוע את הכיס?

כשזה מגיע לבחירת תפריט לאירוע קטן כמו מסיבה, יש שתי אסכולות: אלה שמאמינים שהתפריט צריך להיות מבחר מנות שנקבע בקפידה, ואלה שמאמינים שהכל הולך. אם אתם מזדהים יותר עם האסכולה השנייה, אולי תרצו רגע לחשוב על זה שוב.

אחרי הכל, זה ממש מבאס לשלם על קייטרינג (או לטרוח שעות במטבח בעצמכם), רק כדי לגלות שהאורחים באירוע בכלל לא מתחברים לאוכל ומשאירים צלחות מלאות.

במקום זה, עדיף להרכיב תפריט שימצא חן בעיני כולם — בלי להתפזר בתקציב. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

נסו לוודא כמה שיותר זמן מראש כמה אורחים באמת יגיעו. קיימים היום מגוון שירותים שיאפשרו לכם לוודא מול המוזמנים שלכם האם הם באמת מגיעים. עשו שימוש בשרות כזה, ותוכלו להתאים את כמויות האוכל בצורה מדויקת לכמות האורחים, ולהמנע מבזבוז מזון וכסף.

לא כולם אוכלים בשר, בטח לא בשעות מאוחרות יחסית. היום, יש כמות גדולה יותר של צמחונים, טבעונים, ואנשים שנמנעים מבשר בגלל מניעים שונים. לכן, אם חשבתם שחובה שלכל אורח יהיה משהו בשרי לאכול, יכול להיות שאתם צריכים לחשוב על זה שוב.  מנסיוננו, עדיף לקחת קייטרינג חלבי לאירועים, ולוודא שהוא מכיל גם מנות טבעוניות ולרגישים לקבוצות מזון שונות. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם פונים למכנה המשותף הרחב ביותר של האורחים שלכם.

נסו לאזן את התפריט שלכם עם מגוון מנות מקבוצות מזון שונות. אם אתם מגישים מנה עיקרית דשנה כמו רביולי או לזניה, השלימו אותה עם מגשי סלטים כמו סלט עלים קליל. נסו להכליל מגשים קרים כמו גבינות, ופינגר פוד קטנים שאפשר לנשנש כמו בלינצ'ס או אגרולים. ככה תשמרו גם על תפריט מגוון וגם על הוצאות סבירות.

הולי בייגל — קייטרינג לאירועים קטנים

תפריט חלבי מגוון ועשיר לאירוע המושלם שלכם 🤍

שירות מקצועי ומסור עבור כל סוגי האירועים כולל בריתות, בר/בת מצוות, מסיבות אירוסין, חתונות ועוד.

אהבתם את המאמר? נשמח לשמוע מה דעתכם!

לא שבעתם מהפוסט? יש לנו עוד דברים טעימים לקרוא!

שף פיצה

דוכן פיצה לאירועים של הולי בייגל

בעולם המודרני, המתמחה בחידושים וטרנדים חדשים, התחום של ארגון אירועים וקייטרינג אינו נשאר מאחור. מתכנני אירועים ומארגני מסיבות מחפשים תמיד דרכים להוסיף ייחודיות וחידוש לאירועים שלהם. בשנים האחרונות, אחד הרעיונות המקוריים שהפך לפופולרי הוא דוכן פיצה לאירועים. 

קרא עוד »

קייטרינג חלבי בעמק חפר

עמק חפר, אזור ירוק ופורה המתפרש לאורך נופים עוצרי נשימה, מתקיימים אירועים רבים שמחפשים לשלב בין היופי הטבעי לחוויה קולינרית מעולה. בחירת קייטרינג חלבי לאירוע

קרא עוד »

אודות הולי בייגל

הולי בייגל (הסניף המושלם של נתניה!) מלווה אתכם משנת 2016 לכל אירוע, בחום, אהבה ומסירות! אנחנו מספקים שירותי קייטרינג חלביים לאירועים, כשרים וטעימים! אם אתם רוצים שלאירוע שלכם יהיה קייטרינג לא פחות ממשולם, הגעתם למקום הנכון! בתאבון :)

רוצים לפרגן לנו עם ביקורת חיובית? אנחנו ממש נשמח!

5/5

רוצים להזמין קייטרינג מושלם לאירוע שלכם?
צרו איתנו קשר!

תפרגנו לנו בלייק :)

רוצים לפטפט בפייסבוק?

פתח שיחה בווצאפ
היי,
איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן