קייטרינג לאירועים עסקיים עם הולי בייגל

תוכן עניינים

בין אם מדובר בהשקת מוצר, סמינר, מפגש הדרכה או אירוע נטוורקינג, אירועים עסקיים דורשים תכנון מהשורה הראשונה כדי להרשים את המשתתפים ולטפח סביבה חיובית. כאשר מתכננים אירוע עסקי, שירותי מזון ומשקאות לא צריכים להיות מחשבה שנייה – הם צריכים להיות המרכז! ואם אתם מחפשים שירותי קייטרינג יוצאי דופן בישראל, הולי בייגל היא הפתרון עבורכם.

הולי בייגל יוצאת מגידרה כדי לספק חווית אוכל וקייטרינג חלבי וכשר כדי שהאירועים העסקיים ישארו בלתי נשכחים. עם מינימום משתתפים נמוך יחסית (החל מ-60 איש), הולי בייגל מציעה מגוון שירותים ותפריטים המותאמים לדרישות האירועים השונות. הולי בייגל מתמחה במטבח כשר חלבי, תוך החדרת טכניקות קולינריות חדשניות וחומרי גלם איכותיים. השילוב הזה של מסורת וחדשנות מביא למנות טעימות ומושכות חזותית שיכולות לרצות כל חך באירוע!

תפריטים מגוונים לאירועים עסקיים

הולי בייגל עיצבה ארבעה תפריטי קייטרינג שונים, שכל אחד מהם נועד לתת מענה לאירועים עסקיים ולהעדפות שונות.

1. תפריט הולי בוקר קליל: הניעו את האירוע העסקי שלכם עם מבחר מנות חלביות כשרות קלות ומרעננות. מושלם כקייטרינג לאירועים עסקיים, פגישות מוקדם בבוקר או לאירועי בראנץ', תפריט זה מציע מגוון רחב של אפשרויות בריאות. לחצו כאן למידע נוסף.

2. תפריט הולי חגיגי: הפכו את המפגש העסקי שלכם לחגיגה של ממש עם תפריט ה"הולי חגיגי" שלנו. אידיאלי למסיבות סוף שנה, כנסים, השקות מוצרים או אירועים חגיגיים, תפריט זה מבטיח שילוב של מנות כשרות קלאסיות ועכשוויות. לחצו כאן למידע נוסף.

3. תפריט הולי שפע: התפנקו במסע קולינרי מעודן עם תפריט הולי שפע שלנו. מסלטים טריים וצבעוניים ועד למנות עיקריות מעוררות תיאבון, התפריט הזה ישביע את התיאבון של האורחים שלכם וישדרג את האירוע שלכם בכמה רמות! לחצו כאן למידע נוסף.

4. תפריט הולי אקסטרה: תפריט הולי אקסטרה שלנו מספק את הטאצ' האחרון לאירועים עסקיים מיוחדים שדורשים את המגע הנוסף. עם מנות מעוצבות בקפידה וטעמים יוקרתיים, התפריט הזה בוודאי ישאיר את האורחים שלכם מרוצים מאוד מהמפגש העסקי. לחצו כאן למידע נוסף.

שירותים נוספים: קייטרינג מעבר לתפריט

אנחנו בהולי בייגל מבינים שקייטרינג הוא יותר מסתם אוכל. מדובר ביצירת חוויה כללית, נעימה, ובלתי נשכחת. לשם כך, אנו מציעים גם את השירותים הנוספים הבאים עבור אירועים עסקיים:

מארזי ארוחות בוקר: התחילו את פגישות הבוקר המוקדמות שלכם עם קופסאות ארוחת הבוקר הבריאות והטעימות שלנו. הם עמוסים במטעמים מזינים שישמרו על הצוות שלכם אנרגטי כל היום.

מגשי אירוח: הרשימו את האורחים שלכם עם מגשי האירוח המסוגגנים להפליא. הם מאפשרים שירות עצמי קל, מזמין, נוח ובעיקר טעים!

מגשי קינוחים: אף אירוע אינו שלם בלי סיומת מתוקה. מגשי הקינוחים שלנו כוללים מבחר קינוחים כשרים חלביים שמבטיחים לספק את לאורחים שלכם את התשוקה למתוק בסוף האורחה.

אירועים עסקיים עוסקים ביצירת קשרים, שיתוף רעיונות וצמיחה. תנו להולי בייגל לטפל בצרכי הקייטרינג שלכם, ואתם תוכלו להתמקד במה שחשוב באמת – הצלחת האירוע! עם המחויבות שלנו לאיכות, טעם ושירות יוצא דופן, אנו מבטיחים חווית אוכל בלתי נשכחת לכם ולאורחים שלכם. צרו קשר עוד היום להזמנת קייטרינג לאירוע העסקי הבא שלכם עם הולי בייגל!

אהבתם את המאמר? נשמח לשמוע מה דעתכם!

לא שבעתם מהפוסט? יש לנו עוד דברים טעימים לקרוא!

שף פיצה

דוכן פיצה לאירועים של הולי בייגל

בעולם המודרני, המתמחה בחידושים וטרנדים חדשים, התחום של ארגון אירועים וקייטרינג אינו נשאר מאחור. מתכנני אירועים ומארגני מסיבות מחפשים תמיד דרכים להוסיף ייחודיות וחידוש לאירועים שלהם. בשנים האחרונות, אחד הרעיונות המקוריים שהפך לפופולרי הוא דוכן פיצה לאירועים. 

קרא עוד »

קייטרינג חלבי בעמק חפר

עמק חפר, אזור ירוק ופורה המתפרש לאורך נופים עוצרי נשימה, מתקיימים אירועים רבים שמחפשים לשלב בין היופי הטבעי לחוויה קולינרית מעולה. בחירת קייטרינג חלבי לאירוע

קרא עוד »

אודות הולי בייגל

הולי בייגל (הסניף המושלם של נתניה!) מלווה אתכם משנת 2016 לכל אירוע, בחום, אהבה ומסירות! אנחנו מספקים שירותי קייטרינג חלביים לאירועים, כשרים וטעימים! אם אתם רוצים שלאירוע שלכם יהיה קייטרינג לא פחות ממשולם, הגעתם למקום הנכון! בתאבון :)

רוצים לפרגן לנו עם ביקורת חיובית? אנחנו ממש נשמח!

5/5

רוצים להזמין קייטרינג מושלם לאירוע שלכם?
צרו איתנו קשר!

תפרגנו לנו בלייק :)

רוצים לפטפט בפייסבוק?

פתח שיחה בווצאפ
היי,
איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן