קייטרינג חלבי בתל אביב

תוכן עניינים

התל אביבים לא יפספו אף פעם הזדמנות לחגוג! מספר האירועים בעיר ענק ולכן הסטנדרט עולה בהתאם. על כן, אתם צריכים למצוא את הדרך לגרום לאירוע שלכם להיות מיוחד במינו, והדרך הכי פשוטה לעשות את זה בהצלחה היא באמצעות כיבוד יוצא מן הכלל! ההמלצה שלנו היא לשלב באירוע שלכם קייטרינג מפנק, עשיר וטעים! אז במידה ואתם רוצים לארגן אירוע בחברת הייטק, כנס, אירוע פרטי או כל אירוע אחר בתל אביב (והסביבה), הולי בייגל היא הכתובת שלכם! אז מה בדיוק אנחנו מציעים?

קייטרינג לאירועי הייטק בתל אביב

כל עובד בחברת הייטק מתחיל לעבוד שם לאחר סינון ארוך ותהליך קליטה שדורש מאמץ גדול במספר משאבים כמו הדרכות, חפיפה וכמובן זמן לא מבוטל. על כן, עובדי ההייטק הם אנשים שעברו הכשרה מאוד רחבה וחשוב מאוד להשאיר אותם בעבודה ושלא יעזבו לחברות אחרות. 

על כן, משרדי הייטק נלחמים על כוח האדם שלהם על ידי 2 פידבקים עיקריים: שכר ותנאים, אשר כוללים בין היתר גם אירועי חברה. לידיעת המנכל"ים ואנשי ה-HR, מחקרים הוכיחו שהמניע העיקרי של העובד הוא לא השכר (על אף החשיבות הברורה), אלא דווקא היחס והפינוקים שמסביב! אז בהתאם לכך, אנחנו ממליצים שבעת הפקה של אירוע חברה לעובד הייטק – השקיעו בטוב ביותר! 

תוכלו להתרשם ממבחר התפריטים של הולי בייגל, וההמלצה החמה ביותר היא תפריט הולי אקסטרה – תפריט קייטרינג חלבי עשיר במיוחד אשר יעניק לכם אירוח ברמה יוצאת מן הכלל! מבחר לחמים לרבות בגטים, לחמים כפריים, וכמובן בייגלס בטעמים, סלטים מעניינים, צבעוניים וטעימים, מטבלים עשירים וגבינות איכותיות, וכמובן, מנות חמות לבחירה. כמו כן גם מנות דגים ובמחר סוגי שתייה וקינוחים. כל המנות טריות, טעימות וצבעוניות! למידע ומחירון תפריט הולי אקסטרה, בקרו כאן.

קייטרינג לכנסים בתל אביב

כנסים עם עניין שבשגרה בתל אביב, ולכן הבאת אורחים היא עניין מאתגר, אפילו לכנסים בחינם! אחד ה"הוקים" הפשוטים והטובים ביותר היא להציג במעמד ההזמנה את הכיבוד שיקבלו האורחים. ככל שהכיבוד ירשים יותר, כך יש סבירות גבוהה יותר שיהיו יותר מתעניינים ובאים לכנס. מצד שני, האוכל הוא לא הדבר החשוב ביותר בכנס, אלא התוכן עצמו, וכדי שהאורחים ישארו קשובים – מומלץ שהכיבוד יהיה קליל. על כן, אנחנו ממליצים לכם מאוד על התפריט של הולי קליל שמעניק לכם קייטרינג חלבי כשר למהדרין, קליל וטעים, הכולל מבחר לחמים, גבינות ומטבלים, סלטים ושתייה.

קייטרינג לאירועים פרטיים בתל אביב

תכונה מיוחדת נוספת של תל אביביים היא שהם ממש "לא מסוגלים" לצאת מתל אביב. הם מאוד אוהבים להשאר קרוב אל הבית ורבים מהם לא רואים הצדקה לצאת מהעיר, כשהרבה מזה נובע מהחשש שלהם להזיז את הרכב מהחניה. זה אולי נשמע קצת מצחיק למי שלא מגיע מהעיר, אבל זו דאגה של ממש עבור התל אביביים. במקרה כזה, תוכלו להישאר בעיר ולעשות אירוע פרטי עם הקייטרינג של הולי בייגל שיגיע עד אליכם! בחרו איזה תפריט הכי מתאים לכם לפי סגנון ותקציב ואנחנו נדאג לאירוע פרטי מושלם עבורכם!

אהבתם את המאמר? נשמח לשמוע מה דעתכם!

לא שבעתם מהפוסט? יש לנו עוד דברים טעימים לקרוא!

עצמאות חלבי: לשבור את הסטיגמה

לרבים מאיתנו, יום העצמאות מזוהה עם המנגל והארוחה הבשרית, אך הדרך לשם לא תמיד חוויה כל כך פשוטה – ההכנות והארגון יכולים להיות מורכבים, והלכלוך שנוצר מהגריל והבשר עלול להוביל ליום שלם של ניקיון לאחר החג. למי שמעדיף להימנע מהבלגן והמאמץ, יש לנו הצעה מפתיעה לארוחה שאף אחד אחר עוד לא חשב שראה ביום העצמאות – הזמנת קייטרינג חלבי.

קרא עוד »
שף פיצה

דוכן פיצה לאירועים של הולי בייגל

בעולם המודרני, המתמחה בחידושים וטרנדים חדשים, התחום של ארגון אירועים וקייטרינג אינו נשאר מאחור. מתכנני אירועים ומארגני מסיבות מחפשים תמיד דרכים להוסיף ייחודיות וחידוש לאירועים שלהם. בשנים האחרונות, אחד הרעיונות המקוריים שהפך לפופולרי הוא דוכן פיצה לאירועים. 

קרא עוד »

קייטרינג חלבי בעמק חפר

עמק חפר, אזור ירוק ופורה המתפרש לאורך נופים עוצרי נשימה, מתקיימים אירועים רבים שמחפשים לשלב בין היופי הטבעי לחוויה קולינרית מעולה. בחירת קייטרינג חלבי לאירוע

קרא עוד »

אודות הולי בייגל

הולי בייגל (הסניף המושלם של נתניה!) מלווה אתכם משנת 2016 לכל אירוע, בחום, אהבה ומסירות! אנחנו מספקים שירותי קייטרינג חלביים לאירועים, כשרים וטעימים! אם אתם רוצים שלאירוע שלכם יהיה קייטרינג לא פחות ממשולם, הגעתם למקום הנכון! בתאבון :)

רוצים לפרגן לנו עם ביקורת חיובית? אנחנו ממש נשמח!

5/5

רוצים להזמין קייטרינג מושלם לאירוע שלכם?
צרו איתנו קשר!

תפרגנו לנו בלייק :)

רוצים לפטפט בפייסבוק?

פתח שיחה בווצאפ
היי,
איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן