קייטרינג חלבי באבן יהודה

תוכן עניינים

מתכננים לארגן אירוע חגיגי באבן יהודה? האורחים שלכם מצפים לארוחה טעימה? הקייטרינג של הולי בייגל הוא הפתרון ההידיאלי עבורכם! אנו מספקים מגוון עשיר של תפריטים חלביים וכשרים למהדרין שיתאימו בול לאירוע שלכם. השירות שלנו כולל עיצוב מזנונים, מלצרים, תפריטים עם לחמים, מטבלים וגבינות, סלטים, דגים, מנות חמות ועמדות שתייה וקינוחים! השירות שלנו מתאפיין במקצועיות, סבלנות, תיקתוק וניהול חלק. הצוות החייכן יסב פנים, יהיה נעים ומנומס ומזמין.

אין פשרות על הטעם וחומרי הגלם

אנו מחוייבים להביא לכם את המנות הכי טעימות שנכין באהבה ענקית וכמובן שבאמצעות חומרי הגלם האיכותיים ביותר. אנחנו מבטיחים שהאורחים שלכם ייהנו מאוכל טעים וטרי. כל המנות החמות יוגשו לוהטות וכל הסלטים והמתבלים יוגשו רעננים. הטבחים הם אנשים מנוסים בעלי מוניטין שלא מתפשרים על איכות המנות שהם מגישים.

יתרונות נוספים

      • ניסיון: אנו מעניקים שירות חם למאות לקוחות בכל הארץ כבר מעל 6 שנים. אנו קמים בכל בוקר ליום עבודה כשאנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ומרגישים שזו שליחות של ממש. הרזומה שצברנו שיפר אותנו ושיכללנו בכל פעם קצת יותר את המוצרים, המנות והתפריטים שלנו כדי לספק לכם את החוויה הטובה ביותר.

      • צוות גדול: העסק שלנו מונה עשרות טבחים, מלצרים ואנשי צוות נוספים. לכל אירוע משובצים העובדים המסורים שלנו ותמיד יש גיבוי של אנשי צוות אחרים למקרה של צורך בחילופים או הגדלת הצוות.

      • מבחר ושפע: התפריטים שלנו גמישים ומגוונים. תוכלו להרכיב את התפריט שלנו מתוך עשרות אפשרויות בכל קטגוריה (סלטים, מנות חמות, קינוחים ועוד). תוכלו לבחור את התפריט המושלם על פי הטעם האישי שלכם.

      • ניהול אירוע: לכל אירוע מוגדר מנהל אירוע שהוא יהיה איש הקשר שילווה אתכם מקצה לקצה ויבטיח לכם שקט נפשי כדי שתוכלו להתרכז במה שחשוב באמת בזמן שמנהל האירוע ידאג שהכל יטקטק מבחינת האוכל.

      • כשרות: האורחים שלכם ישמחו לשמוע שהעסק שלנו כשר למהדרין! 

    קייטרינג חלבי באבן יהודה

    מחפשים קייטרינג חלבי באבן יהודה?

    צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם לתכנן את האירוע שלכם >>

    אנו בהולי בייגל מספקים קייטרינג חלבי בכל הארץ

    קייטרינג לאירועים מיוחדים

    קייטרינג לאירועים מיוחדים

    אירוע משפחתי מיוחד כמו חתונה, ברית או בר מצווה דורש השקעה רבה בכל ההכנות. אחד הדברים החשובים ביותר הוא האוכל – שיהיה איכותי, טעים ומותאם

    קרא עוד »
    קייטרינג לאירועים- הולי אקסטרה - הולי בייגלס נתניה

    קייטרינג חלבי בתל מונד

    היום קל מתמיד לארגן אירוע חגיגי בתל מונד עם אוכל עשיר ומגוון, מקטן ועד גדול, במינימום מאמץ עם קייטרינג חלבי, מקצועי ומנוהל! בתל מונד הירוקה

    קרא עוד »

    קייטרינג חלבי בתל אביב

    התל אביבים לא יפספו אף פעם הזדמנות לחגוג! מספר האירועים בעיר ענק ולכן הסטנדרט עולה בהתאם. על כן, אתם צריכים למצוא את הדרך לגרום לאירוע

    קרא עוד »
    אוכל איטלקי בקייטרינג חלבי

    קייטרינג חלבי בקריות

    מחפשים קייטרינג חלבי בקריות? אנחנו בהולי בייגל מביאים את המטבח, את השירות וכמובן, את הבייגלים יוצאי הדופן שלנו לכל חלקי הארץ, וגם לקריות! אנחנו מזמינים

    קרא עוד »

    אהבתם את המאמר? נשמח לשמוע מה דעתכם!

    לא שבעתם מהפוסט? יש לנו עוד דברים טעימים לקרוא!

    שף פיצה

    דוכן פיצה לאירועים של הולי בייגל

    בעולם המודרני, המתמחה בחידושים וטרנדים חדשים, התחום של ארגון אירועים וקייטרינג אינו נשאר מאחור. מתכנני אירועים ומארגני מסיבות מחפשים תמיד דרכים להוסיף ייחודיות וחידוש לאירועים שלהם. בשנים האחרונות, אחד הרעיונות המקוריים שהפך לפופולרי הוא דוכן פיצה לאירועים. 

    קרא עוד »

    קייטרינג חלבי בעמק חפר

    עמק חפר, אזור ירוק ופורה המתפרש לאורך נופים עוצרי נשימה, מתקיימים אירועים רבים שמחפשים לשלב בין היופי הטבעי לחוויה קולינרית מעולה. בחירת קייטרינג חלבי לאירוע

    קרא עוד »

    אודות הולי בייגל

    הולי בייגל (הסניף המושלם של נתניה!) מלווה אתכם משנת 2016 לכל אירוע, בחום, אהבה ומסירות! אנחנו מספקים שירותי קייטרינג חלביים לאירועים, כשרים וטעימים! אם אתם רוצים שלאירוע שלכם יהיה קייטרינג לא פחות ממשולם, הגעתם למקום הנכון! בתאבון :)

    רוצים לפרגן לנו עם ביקורת חיובית? אנחנו ממש נשמח!

    5/5

    רוצים להזמין קייטרינג מושלם לאירוע שלכם?
    צרו איתנו קשר!

    תפרגנו לנו בלייק :)

    רוצים לפטפט בפייסבוק?

    פתח שיחה בווצאפ
    היי,
    איך נוכל לעזור?
    דילוג לתוכן