פינגר פוד לאירועים -על הטרנד החדש כבר שמעתם?

תוכן עניינים

אם אתם מעולמות האירועים או שאולי אתם מתכננים אירוע בפעם הראשונה בחייכם, וזה באמת לא משנה איזה סוג של אירוע: יום הולדת, כנס, חג, השקה, ציון דרך בעבודה או כל סוג של אירוע אחר, בוודאי נתקלתם במושג "פינגר פוד". אז בואו נדבר: מה זה פינגר פוד, למה הוא כל כך פופולרי? ולמה הוא הפתרון המושלם לאירועים?

מה זה בעצם אוכל בסגנון "פינגר פוד"?

המושג "פינגר פוד" קיבל את שמו כי הכוונה במנות קטנות יחסית, שאפשר ורצוי לאכול באמצעות הידיים ובביס אחד – מקסימום שלושה ביסים. מנת פינגר פוד טובה היא כזו שעשירה בטעמים ונחשבת פתרון מעולה לאירועים שלא מתקיימים בקונספט של ישיבה אלא יותר מינגלינג וטיול בין קבוצות אנשים. כיום גם מקובל להשתמש בפינגר פוד כאוכל לקבלת פנים בחתונות. 

מה הסיבות לכך שפינגר פוד נהיה כל כך טרנדי?

המושג "פינגר פוד" קיבל את שמו כי הכוונה במנות קטנות יחסית, שאפשר ורצוי לאכול באמצעות הידיים ובביס אחד – מקסימום שלושה ביסים. מנת פינגר פוד טובה היא כזו שעשירה בטעמים ונחשבת פתרון מעולה לאירועים שלא מתקיימים בקונספט של ישיבה אלא יותר מינגלינג וטיול בין קבוצות אנשים. כיום גם מקובל להשתמש בפינגר פוד כאוכל לקבלת פנים בחתונות. 

צמצום כלים באירוע

את מנות הפינגר פוד בדרך כלל מגישים על מגשי אירוח עם מזלג קטן קיסמים מגש אישי קטן ועוד פתרונות יצירתיים שראינו ועדיין משדרגים מעת לעת. אין צורך להיערך למנה עם סכו"ם, צלחות או מפות. עצם הקונספט הזה חוסך לנו המון כסף וזמן. 
פינגר פוד הוא למעשה ידידותי לסביבה, וכשחושבים על זה, זה הגיוני לחלוטין. קודם כל, פינגר פוד לא דורש כלים, מה שאומר שאין צורך לשטוף כלים. זה חוסך מים ואנרגיה, כמו גם חומרי ניקוי אחרים. בנוסף, פינגר פוד מיוצר לרוב עם מרכיבים טריים ומקומיים בעלי טביעת רגל פחמנית קטנה יותר ממזון מעובד. כמובן, פינגר פוד זה לא רק טעם. זה גם עניין של נוחות. אחרי הכל, מי רוצה להתעסק עם מזלגות וסכינים כשאתה רק מנסה לחטוף ביס מהיר? עם פינגר פוד, אתה יכול פשוט להכניס משהו לפה ולהיות בדרכך. בנוסף, לרוב קל יותר לחלוק פינגר פוד מאשר סוגים אחרים של חטיפים, מה שהופך אותו למושלם למסיבות והתכנסויות.

 אז בפעם הבאה שאתם מחפשים אפשרות קייטרינג ידידותית לסביבה – > פינגר פוד!

פינגר פוד

מארגני אירועים מתים על זה

מתכנני מסיבות אוהבים פינגר פוד ממגוון סיבות:
ראשית, קל לאכול פינגר פוד, והאורחים יכולים להתערבב ולהתרועע בזמן שהם מנשנשים. שנית, סוג האוכל הזה הוא בדרך כלל פחות מבולגן מאשר סוגי אוכל אחרים, כך שנדרש פחות ניקוי לאחר המסיבה. אוכל אצבע מגיע במגוון רחב של אפשרויות, כך שקל לרצות את בלוטות הטעם של כולם. בנוסף לכל, סגנון האוכל הזה הוא זול יחסית כך שהם אופציה מצוינת עבור מתכנני מסיבות עם תקציב. ולסיום, ניתן להכין אוכל אצבע מבעוד מועד, מה שמפנה את זמנו של המארח ביום האירוע. בפינגר פוד אפשר להכין מגשים שלמים מראש. אחד נגמר? השני כבר מוכן ומזומן ליציאה. התזמון נוח וקליל למארגנים ולקייטרינג. 
כל הגורמים הללו הופכים פינגר פוד לאהוב בקרב מתכנני מסיבות.

מגוון אפשרויות

כשזה מגיע לפינגר פוד, יש אינסוף אפשרויות. ממגש ירקות מטבלים קלאסי ועד אפשרויות אקזוטיות יותר כמו לחמניות סושי, יש משהו לכולם ליהנות. ועם כל כך הרבה טעמים שונים לבחירה, פינגר פוד יכול להיות דרך מצוינת להוסיף מגוון לתפריט שלך.

אחד הדברים הגדולים בפינגר פוד הוא שניתן להתאים אותו בקלות לפי הטעם שלכם. אם אתם מחפשים משהו חריף, תוכלו לבחור במנות פיקנטיות יותר. אם אתם מעדיפים משהו עדין יותר, יש הרבה אפשרויות כמו מיני קישים או כריכי אצבעות עמוסים בירקות. ואם אתם מחפשים משהו מתוק תמצאו פירות או תותים טבולים בשוקולד. לא משנה מה הטעם שלכם, פינגר פוד הוא דרך מצוינת להוסיף עניין לאירוע הבא שלכם. מנות פינגר פוד הן שילוב מושלם של טעמים ומעבירים חוויה כיפית ומרעננת בכמה ביסים. זה הפלטפורמה לשלב טעמים ולהיות נועזים. 

לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

כשזה מגיע לאירוח מסיבה, פינגר פוד הוא תמיד רעיון טוב. אנשים מתים על פינגר פוד מהסיבה הפשוטה: הם יכולים לטעום מהכל מבלי להתחייב למנה אחת גדולה ומפוצצת. אפשר להנות מכל המנות ולא להתמלא לגמרי. בנוסף, אוכל אצבע יכול להיות גם מלוח ומתוק, מה שהופך אותם לאופציה מגוונת לכל סוג של מסיבה. מתאבנים ועד מיני קינוחים, יש אינסוף אפשרויות בכל הנוגע לפינגר פוד.  לא רק שקל לנשנש מאכלי אצבע, זה גם עשוי להיות אוכל קליל לאנשים שרק רוצים לנשנש משהו ליד הדרינק. 

כשעושים את זה נכון: פינגר פוד הוא מהמם

יש משהו בפינגר פוד שפשוט גורם לו להיראות הרבה יותר מושך מסוגי חטיפים אחרים. אולי זה בגלל שאתה יכול לראות את כל המרכיבים, מה שהופך אותו לצבעוני.. 
 או אולי זה בגלל שזה נראה כמו פחות עבודה לאכול. לא משנה מה הסיבה, פינגר פוד הוא ללא ספק סוג החטיף הפוטוגני ביותר שיש.

אז בפעם הבאה שאתם מחפשים חטיף שירשים את החברים והמשפחה שלכם, לכו על פינגר פוד. אתם לא תתאכזבו . מנות הפינגר פוד יוצאות יפייפיות, צבעוניות, קטנות ופוטוגניות. הן מנות שישר מעלות בנו קונוטציות של טרנדיות ושיקיות צעירה.  

פינגר פוד

לסיכום

פינגר פוד היא אפשרות קייטרינג מצויינת ביותר עובר מתכנני מסיבות. זה נוח יותר ומבולגן פחות מארוחות בישיבה, והוא מאפשר לאורחים להתערבב וליהנות מבלי לדאוג לנימוס. אוכל אצבעות נוטה להיות זול יותר מקייטרינג רשמי, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת עבור מארחים בעלי תקציב.  
אנחנו מתים על פינגר פוד! יש בו כל כך הרבה יתרונות שממשיכים להשאיר אותו הטרנד הכי חם בעולמות האירועים בארץ ובעולם. בין אם אתם מארחים מפגש מזדמן או אירוע רשמי, פינגר פוד הוא הדרך המושלמת להבטיח שהאורחים שלכם ייהנו.

השתכנעתם? רוצים לשמוע עוד על אפשרויות הסעדה לאירוע שלכם? 

היכנסו לקטלוג מגשי האירוח שלנו, או צרו איתנו קשר ונשמח לספר לכם על הפתרונות הטעימים שלנו לכל אירוע ! 


לתפריט מגשי האירוח שלנו

אהבתם את המאמר? נשמח לשמוע מה דעתכם!

לא שבעתם מהפוסט? יש לנו עוד דברים טעימים לקרוא!

שף פיצה

דוכן פיצה לאירועים של הולי בייגל

בעולם המודרני, המתמחה בחידושים וטרנדים חדשים, התחום של ארגון אירועים וקייטרינג אינו נשאר מאחור. מתכנני אירועים ומארגני מסיבות מחפשים תמיד דרכים להוסיף ייחודיות וחידוש לאירועים שלהם. בשנים האחרונות, אחד הרעיונות המקוריים שהפך לפופולרי הוא דוכן פיצה לאירועים. 

קרא עוד »

קייטרינג חלבי בעמק חפר

עמק חפר, אזור ירוק ופורה המתפרש לאורך נופים עוצרי נשימה, מתקיימים אירועים רבים שמחפשים לשלב בין היופי הטבעי לחוויה קולינרית מעולה. בחירת קייטרינג חלבי לאירוע

קרא עוד »

אודות הולי בייגל

הולי בייגל (הסניף המושלם של נתניה!) מלווה אתכם משנת 2016 לכל אירוע, בחום, אהבה ומסירות! אנחנו מספקים שירותי קייטרינג חלביים לאירועים, כשרים וטעימים! אם אתם רוצים שלאירוע שלכם יהיה קייטרינג לא פחות ממשולם, הגעתם למקום הנכון! בתאבון :)

רוצים לפרגן לנו עם ביקורת חיובית? אנחנו ממש נשמח!

5/5

רוצים להזמין קייטרינג מושלם לאירוע שלכם?
צרו איתנו קשר!

תפרגנו לנו בלייק :)

רוצים לפטפט בפייסבוק?

פתח שיחה בווצאפ
היי,
איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן