כל הסניפים של הולי בייגל

בצעו הזמנה עוד היום – 0527706770

הולי בייגל סניף קטמון  – ירושלים 

הולי בייגל קטמון, אחד הסניפים המובילים של רשת הולי בייגל, ממוקם בלב שכונת קטמון בירושלים ומציע שילוב מושלם של טעמים ואיכות. הסניף מתמחה בשירותי קייטרינג חלבי לאירועים, המותאמים לצרכים של כל סוגי הלקוחות, ומספק חוויה קולינרית ייחודית באווירה משפחתית וחמימה. בנוסף לשירותי הקייטרינג, הסניף כולל בית קפה שבו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מנות טריות ומפנקות, המוכנות בקפידה תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וכשרות למהדרין.

קרא עוד »

הולי בייגל סניף קניון רמות, ירושלים

הולי בייגל סניף קניון רמות בירושלים הוא המקום האידיאלי ליהנות מארוחה חלבית כשרה למהדרין באווירה נעימה ומזמינה. הסניף מציע תפריט עשיר ומגוון, הכולל מנות ייחודיות וטעימות המוכנות בקפידה, תוך שמירה על כשרות בד"ץ הרב רובין. בנוסף, השירות המקצועי והאדיב מבטיח חוויית בילוי יוצאת דופן, המתאימה לכל אירוע – קטן או גדול.

קרא עוד »

סניף פתח תקווה

הולי בייגל סניף פתח תקווה הינו סניף וירטואלי המתמחה בשירותי משלוחים, ללא שירות בית קפה במקום. הסניף מציע מגוון רחב של שירותי קייטרינג חלבי לכל סוגי האירועים, פרטיים וחברתיים, באיכות גבוהה ובשירות מצוין. הסניף מתמחה בניהול קייטרינג לאירועים פרטיים כמו חתונות, וכן לאירועי חברה, עם דגש על התאמה אישית, טריות ושירות מקצועי. אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות, להוריד את סף הלחץ ולהבטיח שהאירוע שלכם יצליח.

קרא עוד »

הולי בייגל סניף בית שמש

בית שמש, הממוקמת כארבעה קילומטרים בלבד מירושלים, נהנית ממגוון שירותים עירוניים, אך תושביה לא תמיד זוכים ליהנות מהשירותים המתקדמים שמציעה העיר הגדולה. מסלול המשלוחים של הולי בייגל מחבר בין המטעמים הייחודיים ומגשי האירוח של הולי בייגל לתושבי בית שמש, ומאפשר להם להנות משירותי הסעדה מפנקים במגוון סוגי אירועים ומפגשים.

קרא עוד »

סניף ירושלים – העיר העתיקה

הולי בייגל נוסדה בשנת 1999 על ידי יעקב כהן, חובב בייגלים מושבע שחלם להביא את טעם ניו יורק לירושלים. החנות הראשונה נפתחה בשכונת גילה, ומהר מאוד הפכה למוקד עלייה לרגל עבור חובבי בייגלים מכל רחבי העיר. לאורך השנים, צמחה הרשת והתרחבה, ומונה כיום מספר סניפים ברחבי ירושלים, ביניהם סניף הדגל במרכז העיר, סניף קניון ממילא, סניף בשכונת קטמון ועוד.

קרא עוד »

הולי בייגל סניף נתניה

כאשר מדובר באירועים מיוחדים, חשוב שהכל יהיה מושלם, והאוכל הוא ללא ספק אחד המרכיבים החשובים ביותר. סניף הולי בייגל בסניף נתניה מבין זאת היטב ומציע חוויית קייטרינג ואירוח ייחודית, שמתאימה לכל סוגי האירועים. הסניף מתמחה במגשי אירוח עשירים, קייטרינג חלבי כשר למהדרין ומארזי ארוחות בוקר. כל זאת עם התחייבות לאיכות בלתי מתפשרת ושירות מקצועי. בואו לגלות איך הולי בייגל סניף נתניה תהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

קרא עוד »

הולי בייגל רעננה

הולי בייגל, רשת הקפה וקייטרינג המובילה, ממשיכה להרחיב את פעילותה ברעננה. בעיר המשלבת פארקים ירוקים, משרדים רבים ואוכלוסייה מגוונת, מציע הסניף המקומי של הולי בייגל אוכל איכותי וטרי בסגנון אמריקאי. הסניף מספק חוויה קולינרית אמריקאית אמיתית לכל תושבי העיר והמבקרים בה, ומשלב טעמים אותנטיים עם שירות מעולה ואווירה ייחודית.

קרא עוד »

הולי בייגל מודיעין

הולי בייגל, שהוקמה בשנת 1999 בירושלים, התרחבה לרשת מסעדות וקייטרינג ברחבי הארץ. הרשת מתמחה בהכנת בייגלים טריים ומגוון מאפים נוספים, תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים וטריים. הסניפים של הולי בייגל מציעים חוויית אוכל ייחודית עם מגוון רחב של מנות המותאמות לכל אירוע.

קרא עוד »
פתח שיחה בווצאפ
היי,
איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן